BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 17, 2010

Hidup Satu Adventur

Assalamualaikum,hari ini ,topik nie pusing2 je dalam pala otak aku,time nak tido je,menyengat masuk...Bukan apa,tiap kali nak kuar rumah,kita terpikir mana nak pergi,kan?.. sama la ngan hidup hari2 yg kita akan tunggu... Maklumla,hidup pun singkat,kenala ready ke Alam selepas tu,tapi,cukup lagi ke Amal Ibadat ?..Haa,tu tanya diri sendiri laa,aku bukan ada pe2 power pun tau pasal korang,kopi cap Superpower adala..Ngih3.... And,cakap pasal Adventur nie,hari2 aku terpikir nak watpa lepas nie... Dulu langsung tak kenal dosa kecik,macam2 la,mencuri,ponteng skool,join member2 pangai entah,maklumla,zaman Muda Rumaja,yg takleh buat,tu la nak ikut... Alhamdulillah,aku dah tak buat dah Perangai dulu2,generasi aku lak kot nak ikut?.. haha .. tu kita tunggu bila aku ada anak cucu esok nie.... Tapi tula,yg Semalam dah berlalu,yg esok?... Dh tercatat dalam Qadak & Qadar dah diri masing2... Yg nak kena buat skg nie cuma la study diri untuk kasi org / masyarakat tengok,sapa diri aku/kita yg sebenarnya,remaja la maksud aku (yg tua2 takyah laa..huhu).. Maklumla, remaja kan Mat Rempit,Bohsia,Mat Ganja,dan segala Sampah laa pandangan org... Jangan kita betul2 jadi camtu and dianggap camtu,sudah.....Sekian,Jom makan....
Haa,yg nie paling aku takut,syok2 je enjoy hidup,putus lak wayar kiri/kanan..huhu
Jgn jadi cam pak cik nie,sudah la kan?....Gerun aku tengok..Ngih3

0 comments: