BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 5, 2011

Kalau la aku dapat.....

Kali ini,nak berkongsi jugakla tentang benda impian yang paling kita impikan. Tipu sangat la kalau kita ni hidup kat dunia ni tak teringin macam2... Bukan apa,sesuatu yang kita nak sangat2,tak mungkin dapat,betoi ark?..  Haha ... Cakap panjang pun tak guna,spesis orang macam aku ni minat benda yang semestinya la power,Cool,jadi tumpuan,& paling penting,benda ni boleh membawa faedah kat aku.. Of course la kereta, I mean,klasik punya... Hoho,tak terpikir beb,sebab boys yang sebaya dengan aku semuanya minat yang elegan,jadi tumpuan aweks2,& konfem yang laju gila.. Tula pasal,tapi 'on the road' yang aku pilih ialah 1967 Chevy Impala,tahun 1967 gak .. Memang lawa (bagi akula),sebab jenis ni klasik,sesuai untuk guys yang retro cam aku ni haa.. haha .. lengkap dengan enjin V8 327 4 Barrell,Chevy ni memang cool .. Berkelajuan Kuasa kuda 275bhp,Chevy ni mempunyai transmisi 3 auto spd .. Apa yang menarik ialah bodynya ,jenis Sedan .. walaupun kereta ni klasik,tapi mempunyai 5 tempat duduk, bolehla bawak anak bini.. Haha .. Sportrim pula jenis Cargar 330 Super Sport,tayar lak BF Goodrich,sebab masuk/kena dengan keunikan Chevy ni.. Dengar pun dah tau (bagi taste cam aku la),Chevy ni memang leh wat peminat kereta antik habis duit (fuyoo). haha .. Nak dapat memang susah,sebab ni hanya American's product ja,tak sesuai kat Malaysia.sebab.....bising! .. Kempunan laa aku.. Haha

Walaoweyh!!

0 comments: